[color=#1e1e1e]Staff ansøgning[/color]
[color=#1e1e1e]----- IRL -----[/color]
[color=#1e1e1e]Navn:Magnus[/color]
[color=#1e1e1e]Alder: (13+)[/color]
[color=#1e1e1e]Fortæl lid om dig selv: (50+)jeg går til en sport det er svømning og min mor og far er skelt og jeg har en pc hos min mor og en ps hos min far [/color]
[color=#1e1e1e]Er du i stand til st holde hovedet kold i en svær situation?ja[/color]
[color=#1e1e1e]Erfaring som staff? (50+)nej[/color]
[color=#1e1e1e]Hvorfor vil du gerne være staff? (100+)fodi jeg er en god hjælper og jeg vil gøre det til en god RP sever og dem der er her inde de skal være søde og sådan kan jeg hjælpe med [/color]
[color=#1e1e1e]Hvorfor skal vi vælge dig fremfor andre? (100+)fodi jeg godt vil prøve det og det er min første gang og jeg kan godt lide det der med at have et ansvar bara et lille et og det har man[/color]
[color=#1e1e1e]Hvor meget kan du være på?1-2 timer måske 3 jeg er hos mor 9 dage og far 5[/color]
[color=#1e1e1e]Hvad er RDM?: Hvad er VDM?:ja[/color]
[color=#1e1e1e]Hvad er FearRP?:hvis man bliver gun poitet så skal man frygte sit liv[/color]
[color=#1e1e1e]----- Ingame -----MrMagnus[/color]
[color=#1e1e1e]ID:3[/color]
Staff ansøgning
----- IRL -----
Navn:Magnus
Alder: (13+)
Fortæl lid om dig selv: (50+)jeg går til en sport det er svømning og min mor og far er skelt og jeg har en pc hos min mor og en ps hos min far
Er du i stand til st holde hovedet kold i en svær situation?ja
Erfaring som staff? (50+)nej
Hvorfor vil du gerne være staff? (100+)fodi jeg er en god hjælper og jeg vil gøre det til en god RP sever og dem der er her inde de skal være søde og sådan kan jeg hjælpe med
Hvorfor skal vi vælge dig fremfor andre? (100+)fodi jeg godt vil prøve det og det er min første gang og jeg kan godt lide det der med at have et ansvar bara et lille et og det har man
Hvor meget kan du være på?1-2 timer måske 3 jeg er hos mor 9 dage og far 5
Hvad er RDM?: Hvad er VDM?:ja
Hvad er FearRP?:hvis man bliver gun poitet så skal man frygte sit liv
----- Ingame -----MrMagnus
ID:3