Ansøgning om admin

Locked
123 views
Staff ansøgning
----- IRL -----
Navn: RIcci
Alder: (13+) 13
Fortæl lidt om dig selv: (50+) jeg hedder ricci og jeg er 13 år og jeg bliver mobbet i skolen og jeg har adhd og jeg synes den her server er god fordi at den er som den er og det er en virklig godt rp server og vil mega gerne have den til at være den bedste rp server iverden og er ord blind 

Er du i stand til at holde hovedet kold i en svær situation? ja det er jeg er iskold du kan ikke fryse mig jeg er allerade is

Hvorfor vil du gerne være staff? (100+) Grunden til jeg gerne gider og at være staff er fordi at jeg synes at jeg er god til at holde orden på servere og jeg kan mega godt lige at spille rp inde på fivem og jeg begyndte at spille fivem for 1 uge siden og jeg vil mega gerne stoppe folk for at snakke grimt og at svine folk til fordi jeg ved godt hvordan det er at blive svinet til det bliver jeg vær dag i skolen så jeg ved godt hvordan de føles og folk skal bare stoppe med det og hvis jeg ser det får de en advarsel

Hvorfor skal vi vælge dig fremfor andre? (100+)grunden til at i skal vælge mig i stedet for andre er fordi jeg tror at jeg kan gøre en forskel og jeg vil gerne lave en forskel så den her server kommer på top 1 eller 2 eller 3 fordi at den er god og jeg kan godt lide at spille herinde fordi at den er pisse sjov at spille på fordi der sker altid noget spændene og jeg kan godt lide at have det  sjovt  og det har jeg når jeg spiller herinde og det er mit job at gøre folk glade inde på servern

Hvor meget kan du være på? 4-9 timer om dagen

Hvad er RDM?: Hvad er VDM?: RDM er hvis du slår en person ned uden grund og VDM er hvis du bruger din bil eller motorcykel som våben

Hvad er FearRP?: Det er hvis der er en der har en kniv eller en pistol så skal du gøre som de siger

----- Ingame -----

ID: 17

REPLY© 2018 ColeRP.
+Rep
- Rigtig god ansøgning 
- du uddyber dig rigtig godt 
-Rep
Du er desværre 12 år🤔

Men btw det er ikke mig der bestemmer det
Hej soxservers Jeg kan meddele at du er Afvist
Reply